مراکز فروش

فست فود های سالم ، فرزندان سالم

 

آمار ها نشان می دهد که این روز ها کودکان و نوجوانان  و حتی بزرگسالان گرایش بیشتری به استفاده از غذاهای آماده دارند و با توجه به این  باید به دنبال راه‌هایی برای بهینه‌سازی کیفیت این قبیل مواد غذایی باشیم.هر چند برخی از این راهکار‌ها، وابسته به صنایع غذایی و عرضه کنندگان فرآورده‌های غذایی است، ولی برخی دیگر به راحتی توسط خانواده‌ها قابل اجرا هستند. گروه تولیدی سیب سبز در این قسمت، با چند نمونه از این راهکارها آشنایتان می کند.

 

 

 

 

مواد غذایی سالم، خوشمزه و با ظاهر جذاب را در منزل تهیه کنید. با کمی‌حوصله و سلیقه، می‌توانید ساندویچ‌های خوشمزه‌ای در خانه تهیه کنید که علاقه کودکان و نوجوانان به غذا خوردن در خارج از منزل کاهش یابد. همچنین از مواد غذایی ساده‌تر استفاده کنید به عنوان مثال، در صورت استفاده از ساندویچ همبرگر، به جای ساندویچ‌های با سایز بزرگ،  حاوی سس چرب و لایه‌های پنیر چرب،  از انواع ساده‌تر و کوچک‌تر استفاده کنید.و به جای استفاده از خوراک‌های سرخ شده در روغن، از انواع آب پز، تهیه شده در فر یا کباب شده استفاده کنید تا کالری، چربی و مواد مضر کمتری دریافت کنند.
علاوه بر این ها اندازه پرس مواد غذایی را در نظر داشته باشید. به طور معمول رستوران‌ها، پرس‌های بزرگ مواد غذایی را با قیمت کمی‌بیشتر از پرس‌های معمولی ارایه می‌کنند تا مشتریان به مصرف پرس‌های بزرگ‌تر ترغیب شوند. به یاد داشته باشید با انتخاب پرس‌های غذایی بزرگ‌‌تر، مواد مضرتری وارد بدن خواهد شد. همانگونه که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، سیب زمینی سرخ کرده در اندازه بزرگ، 3 برابر اندازه معمولی آن کالری و چربی دارد به‌علاوه به یاد داشته باشید بسته بزرگتر سیب زمینی،  مقدار نمک خیلی بیشتری هم وارد بدن شما خواهد کرد.  در آخر از فرزندان خود بخواهید تا در زمان تهیه و صرف غذا با شما همراهی کنند تا علاقه بیشتری به صرف غذا در محیط گرم خانواده پیدا کنند. 
 

 

 

طراحی سایت

بیمه خدمات درمانی تهران

تاتو ابرو

پاک کردن تاتو ابرو

آشپزخانه صنعتی

آموزش پیانو

سولفژ

هارمونی

ارکستراسیون

صندوق نسوز

گاو صندوق

درب ضد سرفت

درب خزانه

ایمپلنت

دندانپزشکی ترمیمی

شیرآلات

شیرآالات صنعتی

شیر پروانه ای

میراب

شرکت میراب

فوم بتن

فوم بتون

کلاه گیس

پوستیژ

بلیط هواپیما